Dziesięć Przykazań Pana Naszego

Witajcie
  Aktualnie w Polsce pogoda jest do dupy. Piździ jak na zadupiu i gówno widać tak się u Nas potocznie powiada. Dzisiejszy dzień jest jakiś inny,gdyż z przeważają zachowania polityczne,podział klas na równi - równiejsi oraz pozostali,którzy patrząc na to ściska ich żal. Żal dlaczego tak trwoni się pieniądze podatników w Polsce.
   Niby mamy Solidarną Polskę i tak zwaną Dobra Zmianę z KOD-em na czele a wnioskując uważam że jest gorzej niż było zza Komuny.
       Co z tego że żyjemy w Świecie pełnym przesytu medialnych stworzeń i trojeń i co po tym że mamy obopólny dobrobyt jak wszystko jest snobistyczne i drogie.
Ludzi opętała mania posiadania czego kol wiek kosztem kogokolwiek. Pogoń za znaczeniem słowa Ja a tym samym wyrywanie z pyska Sobie wzajemnie rzeczy mniej lub bardziej istotnych. Zaszczuwanie się a często zachowywanie się przy tym jak istne Bydło. Natura ludzka przeradza się w samo egzystencjalną jednostkę,która oby do siebie oby ja oby mi pasowało a reszta w dupie..to mam.
  Ważne dla większości zamiast godności i poszanowania są dialogi społeczno - polityczne,które tak każą czynić jak to piszą wielcy tegoż Świata.
  Czy ktoś kiedyś chodź przez chwile pomyślał że czyni drugiemu człowiekowi krzywdę,że wypowiada słowa,które działaniem swym są silniejsze od najostrzejszej broni. Oby karma wróciła co do nie których szybciej iż im się wydaje,gdyż Bóg na to patrzy i grzmi.
 Pan z niebios ostrzega Nas przed pychą,grzechem, obżarstwem i innymi pospólstwami.
Ostrzega z zsyłając Huragany, Trzęsienia Ziemi a także Erupcje Wulkanów i wszelakiego rodzaju Plagi.
Braki pożywienia i wody pitnej wskazują iż człowiek dąży do samozagłady prędzej niżby mu to się wydawało.
        Przypomnę Wam jedno zdarzenie,które kiedyś miało już miejsce w Polsce,?
To Dżuma okropna a zarazem zbierające ludzkie żniwa zaraza. Co było przyczyną jej powstania.? Bród,Syf i niegodne prowadzenie się jednostki ludzkiej jako potencjału inteligencji tegoż Świata.
Czy chcecie nowej epidemii.? Jedna już wybuchła zwie się Epidemią Głupoty i Marnotrawstwa. Epidemia ta obrazuje się zachowaniem większości społeczeństwa na Ziemi. Marnotrawstwo żywności jak np: wyrzucanie pokarmów do kubła na śmieci, niszczenie zasobów naturalnych oraz zabijanie dla uciechy zwierząt dzikich i tych hodowlanych.
 Pospólstwo ludzkie już się najadło i wydaje się Mu że wszystkie rozumy posiadł już.
Jednak zapomina że jest tylko Dzierżawcą tych dóbr natury a Panem i Władcą jest Bóg i Matka Ziemia,którą stworzył.
   Czy nie mówił Pan do swych Apostołów by szli i dali głodnym jeść a spragnionych napoili.? Gdzie są teraz te słowa realizowane.? Chyba na filmach tylko lub w prasie romantyczno-obyczajowej.
   Człowiek sam winien się zastanowić Kim jest w życiu a Kim chce jeszcze być?
Inny usiądzie i stwierdzi a Mi nic już nie pozostało,gdyż brak Mi Boga w sercu jestem bydłem i bydłem zostanę. Brak Mi współczucia a Sam jestem bez winy i radze Sobie bo mam pieniądze i jestem wyżej niż inni.
 Kolejny człowiek zapyta Kim byłem a może uda Mi się uzyskać wybaczenie w oczach Pana Jezusa i uznam tym samym swoje grzechy. By być tym umiłowanym,by ujrzeć dobro które na Mnie czeka po drugiej stronie życia.?
   Zobaczcie co się dzieje teraz na Świecie tylko ślepy , który nie widzi może się mylić po części bo odczuwa pozostałe bodźce jak ten zdrowy.
Wyścig zbrojeń Państwa które mocniejsze reprezentują Swą moc bezpośrednio używając do tego media i inne formy masowego przekazu. Pokazywanie przemocy na wizji Świata,gdzie odbiorcami są ludzie. Uczenie dzieci i młodzieży w szkołach tzw. innej prawdy. Brak przekazu , który byłby dobrze przyjęty przez Społeczeństwo tak jak kiedyś czynił to Marks i Engels.
  Chciwość bez końca i grabieże dóbr Natury,która coś jeszcze posiada w zanadrzu.
Zabijanie i gwałty w imię Boga czy tak Bóg chce.?
Pomyślcie w tym dniu o tym co napisałem.
  Przekazać też chcę myśli,które aktualnie Mi nie pozwalają normalnie egzystować w tym Świecie.
Mianowicie jako człowiek wykształcony, posiadający pełnię praw cywilnych i odpowiedzialny za Swe czyny a zarazem Uznający to co robi na co dzień,który dba o rodzinę. Człowiek zawsze nie stojący dalej od drugiego,przeciwnie służący wsparciem i "kromką chleba" dziś Sam potrzebuje pomocy i życzliwych słów.
   Co się dzieje./ Bo chyba jestem zbyt wycofany,albo jak to mówią urwałem się z łańcucha po latach zastoju..?
  Tak Kochani Rodacy setki pism i próśb o pomoc nie mówię tu o tej finansowej bo o Nią tym bardziej jest trudno ale o pomoc psychiczną,taka ludzką ze zrozumieniem gdzie Ona jest.?
Czy jeszcze zachwala się garść społeczeństwa w tej zakłamanej indologi Polityki Polsce.?
  Jak już pisałem tutaj na Blogu. Znalazłem się w tragicznej sytuacji a wynikiem zaistniałej sprawy była Sepsa. Pisałem do bardzo dużej grupy ludzi,którzy ogłaszają się cytując piękne słowa Fundacja - Pomoc.
Lecz nie piszą iż ta Pomoc nie należy się takim podmiotom jak ja, bo nie jestem pod opieką radnej fundacji.? A czymże że jest ów Fundacja to nic innego jak zakłamany krąg oparty na mało istotnych założeniach,regulaminach,który ciągnie kasę od podatników!!. A tak faktycznie tylko groszowe sprawy trafiają do podopiecznych powyższych Fundacji.
  Jestem człowiekiem,który się podniesie i wszystko wróci na właściwy tor. Ale w Sercu zostanie niechęć do ludzi,którzy będą chcieli by im pomóc..czemu bo Mi nikt nie chce albo brak Mu odwagi bym taką Pomoc otrzymał.
   Na jednym z Forum opisano Mnie jako człowieka naciągacza, pomawiano też przy każdych innych ku temu okazjach. To Polak najlepiej wśród Narodów Świata potrafi.,." oczerniać i obrabiać tzw.tyłek zanim zapozna się z faktami.!.
 Tak bywa też przy okazji zajść,zdarzeń na arenie ogólno -polskiej gdy media nagłaśniając i czasem publikując zbieżne informację dają sygnał aby Polacy ruszyli do gadżetów elektronicznych i poczęli tym samym Swój własny samosąd. Tak jak było w przypadku turystki tragicznie zmarłej w Egipcie.
  Media się cieszą i redaktorzy,kiedy mogą lansować się na słowie czerpanym z palca,bez pokrycia w Faktach.
  Cóż brak Mi słów i Wstyd Mi za taka Polskę. Którą teraz widząc Kościuszko i Piłsudski załamał by się.



Komentarze

  1. Zajrzałam tu z ciekawości i chyba tu zostanę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bo to co rzeczywiście wydawac by się Nam mogło trudne czasem jest bardzo łatwe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021