Dopis pláče prosit o pomoc.

DARE OF DARIUSZŁaznów 6097-221 ROKICINY KOLONIATEL. 60174993809.12.2017

Dopis pláče prosit o pomoc.
Dobrý den, dovolte mi představit se.
  
Dariusz Staszek 40 let, vyšší sekundární vzdělávání (přílohy)Civilní status ženatý, otec dvou dcer ve věku 6 a 10 let.V současné době pracuje od února 2017 do srpna 2018
        
Než začnu psát o hlavním problému, napíšu něco o sobě.Žiju s dětmi a ženou v necelých 32 metrech čtverečních v domě mé ženy, protože pocházím z oblasti Inowrocław. Dům je velký, ale bohužel nedostatek finančních prostředků pro další rozvoj nás nutí hnízdo, ale je zde mír a harmonie a my jsme to dělali tak daleko. Můj obchod s otcem je poměrně rozsáhlý, ale pro jeho pomoc nemám co se počítat z úhlu, který si pamatuji. Vždycky jsem byl špatný syn bez perspektivy a já jsem slyšel, že jsem nestojí za nic. Vyrostl jsem doma, kde peníze byly téma a ne rodina. Navzdory tomu časté bití v dětství později postihlo mou psychiku, nedostatek úcty k sobě a sestrám, stejně jako k matce, k sociálnímu vyloučení. Neustálý boj s vrstevníky v minulosti a ze všech koutů světa a je to na pohled a dojem, že jsem zdravotně postižená sociální jednotka.
   
Roky boje a bez pomoci vašich sousedů mi umožnily odtrhnout se od gehenny, která byla mým rodinným domem. Absolvoval jsem dobré výsledky ve vyšších studiích, absolvoval jsem povinnost suverenity vůči polskému národě a také získal mnoho odborných kvalifikací.
  
Pokud jde o dobu zaměstnání, jak mohu být citlivou a empatickou osobou a otevřenou pro lidi, kterým důvěřuje Otce a jeho společnost, místo aby pokračovali v práci v této profesi. Více než 15 let smluvní smlouvy s otcovskou společností nebo tak. Bez registrace, protože něco muselo žít.
  
Když jsem začal svou rodinu, myslel jsem, že se můj osud zlepší. Moje nálada byla kvůli vnitřním stopám minulosti. Ale přesto jsem byl v otcově stroji uvízl jako sirotka, vyvolený ani neměl žádnou úctu k Mé ženě a teď potřebuje pomoc.
       
Rodinný mír v roce 2004 přerušil dvě tragické dopravní nehody, které vedly k trvalé nemoci SA (přílohy). Přesto jsem se pokoušel o péči o rodinný dům, který žiji, a lidi, kteří pocházejí z mého okolí. Vždy užitečné a podporující lidi v nouzi.
   
Přišel jsem v roce 2017-07-25, když jsem se dozvěděl, že můj život je ohrožen, protože jsem byl diagnostikován se SEPSE (přílohy), boj o nemocniční život dal pozitivní výsledek. Žiji dnes. Litoval jsem, že mě Bůh nevzal z éteru světa.
  
Smutek a depresivní stav, z čehož se dnes po návštěvě Komunistického centra sociální pomoci a při předávání vzdělávacích výhod pro děti z letoviska 500+Byl jsem obviněn z toho, že užívám výhodu 500 let pro první dítě bez nohy.Jménem zákona jsem dobrou věřící současně a zatím jsem si užíval nevyslovitelného názoru, s čím jsem se zachoval. Moje práce, kterou jsem podnikla od února 2017 do 25. července, se ukázala být mou vina, protože jsem nevěděl, že jsem jako člověk po hledání spásy, kterou jsem najal dočasných agentur práce za peníze, které nestojí za to. Jsem zdravotně postižená osoba od roku 2007 se středním stupněm zdravotního postižení.
    
Otázka, proč jsem GOPS neinformoval o získání zaměstnání. Moje odpověď:Nevěděl jsem to z mých nemocí, vnitřního boje s každodenním stresem nebo sociálním odmítáním. Už jsem zmínil o depresi, ale nedovolí, abych zemřel.
  
Požádám vás, abyste mi řekli, jestli existuje možnost odepsat výši výnosu z 500 a to není málo, protože 2500 zł (dva a půl tisíce zlotých).Vím, že jsem udělal chybu, ale teď jsem tvrdá a já vím, že jenom víra se dostane z nemoci a začne pracovat jako normální. Vím, že budu pravděpodobně nucen vybít peníze a vrátit je zpět, pokud to je to, co jsem udělal ve státě. Spoléhám se na trochu sympatií a ačkoli vyplatím polovinu této částky, pokud je to možné.Nikomu jsem nikomu neškodil. No, mám smůlu v životě, ale možná v budoucnu mi osud pomůže a vezme mě z tohoto strašného světa.
    
Poslal jsem přílohy k analýze.Potřebuji rychlou odpověď a pomoc.S SENSE Das Staszek
Pro lidi, kteří mají dobré srdce, uveďte své číslo účtu pro podporu v těchto těžkých časech pro mě:29 89850004 0090 0978 5721 0001 Darek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021