STOP OSZUSTWO W SIECI!!!

 Oto Ostrzeżenie Takiego e-maila otrzymałem.
Nie reagujcie. To oszuści.

Witaj przyjacielu,



Jestem dr David Mathers, obecnie pracuję z Credit Suisse Bank. Widziałem twój kontakt podczas mojej prywatnej wyszukiwarki postanowiłem skontaktować się, ponieważ mam głębokie przekonanie, że będziesz bardzo uczciwy, zaangażowany i zdolny do pomocy w tym przedsięwzięciu. W moim banku nie ma określonego funduszu, jestem odpowiedzialny rachunku bankowego należącego do zmarłego doktora Manzoora Hassana, który zmarł wraz z całą rodziną w Syrii, opiera się na tym, że kontaktuję się z tobą, aby stać się beneficjentem mojego zmarłego klienta, aby jego fundusz pod naszą opieką został uwolniony i zapłacony ci jako najbliższy krewny.


Ważne jest, abyś odpowiadał mi swoimi danymi, mam podręcznik obejmujący szeroki zakres tematów dotyczących tego, jak możemy przeprowadzić tę transakcję z powodzeniem, mam również szefa Jednostek Analityki Finansowej FIU. Wiesz, że w liczbach finansów jest dużo, możemy zmaksymalizować naszą fortunę, żądając tego funduszu, treść mojego e-maila jest bardzo przekonywująca i może być potwierdzona przez budujących, będę dostarczać wiedzę finansową potrzebną do prowadzenia tej firmy bardziej efektywnie, dopóki nie otrzymamy fundusz na twoim koncie bankowym, będzie dla nas jak zwrot z inwestycji (ROI). Absolutnie ryzykownie za darmo.


Po otrzymaniu powyższego, dam ci pełne szczegóły tej transakcji i więcej informacji na temat mojego zmarłego klienta, który opuścił to 17 800 000,00 £ w naszym Banku. Przekażę ci wszystkie niezbędne informacje, dokumenty i dowód, aby legalnie sporządzić kopię roszczenia z różnych urzędów, nawet na wyciągu bankowym.


Proszę natychmiast odpowiedzieć mi


Dziękuję Ci
Dr David Mathers.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021