Kochani Prosze Ws o wsparcie na Sieta Bozego Narodzenia


  Tak mija kolejny dzień Mojej szarej rzeczywistości. Dziś zreszta jak i w poprzednich dniach i mijajacych tygodniach, miesiacach spieram się z powikłaniami po ciążkiej Sepsie.
Poprawia się to i tak na jakiś plus wychodzi tylko że jest Mi bardzo smutno bo nie moge jak na Ojca przystało wrócic do pracy.
   Z radością patrze na córki,które rosną i są zdrowe. Dobrze że mam rodzinę że nie jestem sam z tym wszystkim a to najcenniejsze co może dostać człowiek od losu.
Moja głowa jest pełna planów i pomysłów na przyszłość i oby te moje skryte marzenia się ziściły to bym był jeszcze szczęśliwszym człowiekiem niż teraz.
        W ostatnia niedziele byłem wraz z przyjaciółmi i rodziną w cudownym miejscu. Zwie się "Wioską Betlejem" a uplasowane jest w okolicach osady Inowłódz i zwie się Zakościele.
Jak co roku odbywają się tam uroczystości związanie z Narodzinami Pana Jezusa. Bardzo dużo emocji towarzyszy podczas uczestnictwa w tym wydarzeniu.
 Sama "Wioska" to były Ośrodek Wypoczynkowy,który kiedyś należał do Funduszu Wczasów Państwowych i LOT-u. Dziś zagospodarowany przez Fundację Proem.
   Podróż do Betlejem to interaktywne świąteczne widowisko,które obejrzało juz ponad czterdzieści tysięcy widzów.
Głównym przekazem jest motto " Niechaj radość z narodzin Jezusa Chrystusa prowadzi do refleksji o Bogu Ojcu,który jest Miłóścią,a prawda ta inspiruje i oświeca nasze myśli,słowa i uczynki w każdym dniu Nowego 2018 Roku".
  Jezus Chrystus przyszedł na świat,aby dać każdemu z nas dobre zakończenie a tym samym możliwość życia wiecznego. Jeśli więc chcesz,aby twoja historia zakończyła się dobrze w wieczności z Bogiem,to musisz uwierzyć,że Jezus po to się narodził i umarł,aby zapłacić za Twoje grzechy,a potem poproś Go,aby to On sam pisał kolejne rozdziały Twojego życia aż do ostatniego.
  Pamiętaj jeżeli tylko chcesz możesz i Ty pomóc osobom,które tego potrzebują,które znalazły się w krytycznej sytuacji zarówno tej materialnej jak i psychicznej.
  Raduj się i ciesz ,śmiej i płacz razem z bliskimi daj Bogu znak że Ty też niesiesz dobro innym ludziom.
Po prostu pozostań w śród żywych człowiekiem a nie egoistą.
  Więc cóż jeszcze mam powiedzieć.?
Powiem od siebie tylko to że liczę na dobre słowo i małą nic empatii z Waszej strony.
Tak naprawdę nie musicie czynić wiele aby dać radość Mi i Moim najbliższym.
Jako gest miłóści i zrozumienia wyslij Mi kartkę Świąteczną lub co kolwiek uważasz za stosowne a Będę Ci bardzo wdzięczny do końca Swych dni.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021