E-mail od Oszusta. Uważajcie Kochani

Cześć,

Jestem panem Alanem Austinem, obecnie współpracuję z Credit suisse Bank London. Widziałem twój kontakt podczas moich prywatnych poszukiwań i głęboko wierzę, że będziesz bardzo uczciwy, zaangażowany i zdolny do pomocy w tym biznesowym przedsięwzięciu.

Jestem kontuzjowanym doktor Manzoor Hassan, który zmarł wraz z całą rodziną w Syrii. Opiera się na tym, że kontaktuję się z tobą, aby stać się beneficjentem mojego zmarłego klienta, aby jego fundusze w naszym areszcie zostały uwolnione i wypłacane ci jako beneficjentowi zmarłego.

Ważne jest, abyś odpowiedział mi z pełnym imieniem i nazwiskiem oraz adresem, w tym swoim bezpośrednim numerem telefonu, aby umożliwić mi przekazanie pełnych danych dotyczących tej transakcji i więcej informacji o moim zmarłym kliencie, który pozostawił ogromne ilości pieniędzy w naszym Banku. Przekażę ci wszystkie niezbędne informacje, dokumenty i dowody, aby legalnie wesprzeć roszczenie różnych zainteresowanych urzędów w celu sprawnego przekazania funduszu każdemu z twoich kont jako prawdziwemu beneficjentowi.

Z poważaniem,
Pan Alan Austin

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021