W tym Nowym 2021 # FlashForward2021

  W tym Nowym 2021 # FlashForward2021 postanowiłem tak jak Wam pisałem wcześniej bodajże w zeszłym roku że chcę bardzo dużo pozmieniać w życiu prywatnym i zawodowym owszem także na całej linii zamierzeń , które zostały przerwane w październiku zeszłego roku.

  Wszystko zaczęło się nie na moje szczęście w październiku poprzedniego roku nagle mój stan zdrowia pogorszył się diametralnie za tym wszystko poszło w dal...dalsze plany zawodowe , remont który nagle stanął w miejscu i grymas na twarzy żony i jeszcze ten cały ambaras z korona wirusem gdzie dalszy rozwój zawodowy w tym wyjazd na międzynarodowe szkolenie musiał zostać odłożony na ten rok. Och zapewne pomyślicie czy te wszystkie moje plany w tym 2021 r. uda mi się pozałatwiać , poukładać w całość. Więc tak zaczynam od Nowego Roku listą swoich słabych i mocnych stron po prawej stronie a po lewej od szans i zagrożeń zresztą robię tak od bardzo dawna wraz z nadejściem Stycznia i tak jest tym razem ino ciut trudniej.

  Każdy z nas ma te silne i słabe strony ma też zapisane w pamięci zdarzenia z minionych dni i właściwie ja zaczynam od resetu tamtych zdarzeń bo to już moja własna historia.? Nie mam po co wracać stertować się , winić czy mieć ograniczone przez to zaufanie do samego siebie. Wyrzuciłem czas ciężkiej choroby , która nadal trwa , zapominam o przykrych relacjach w kręgu zawodowym i czasem w domu bo miejsce niechcącej nostalgii i żalu jest  na dnie Serca a nie umysłu. Wyłączam się jeśli chodzi o sprawy ,które już nie powtórzą się a pozostają tylko w wspomnieniach.

  Zaczynam to co chcę zdobyć  W tym Nowym 2021 # FlashForward2021 postanowiłem tak jak Wam pisałem wcześniej bodajże w zeszłym roku że chcę bardzo dużo pozmieniać w życiu prywatnym i zawodowym owszem także na całej linii zamierzeń , które zostały przerwane w październiku zeszłego roku. Po zamykałem nie doczytane strony książek , pożegnałem stare wspomnienia a wszystko postawiłem na jedną kartę czyli chcę i będę dążyć do celu czasem nawet jak to mówią po trupach.

    Co do zdrowia oczekuję na dalsze badania nadal boli ale nie myślę już tak o tym a stany depresyjne mijają dzięki pomocy przyjaciół, rodziny, za miesiąc pragnę dokończyć remont mieszkania by żona wreszcie nie byłą na mnie zła a co najważniejsze poświęcić więcej czasu dzieciom a najwięcej dać miłości najmłodszemu synkowi , który uwielbia bawić się i uczyć razem ze mną przeróżnych manualnych i kreatywnych rzeczy. Co do kariery zawodowej w Maju chcę wyjechać do Szkocji lub Norwegii aby udoskonalić swoje zawodowe umiejętności a wraz z nadejściem lata oj będzie się działo kiedy to o własnych siłach wraz z rodziną będziemy spacerować po Górach Stołowych. 

  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie