Ojciec Ktoś z Was zna definicję tegoż to słowa???

 A miało być tak pięknie .....czas leczy rany

   Dziś opiszę sytuacje która miała miejsce w piątek i była dla mnie bardzo przykrym doświadczeniem i mam nadzieję że drugi raz do tego nie dojdzie.
      Od samego rana wisiało coś w powietrzu ale mówię sobie ech po całym tygodniu to może zmęczenie , wyczerpanie z sił i tyle. Po godzinie 10 przed południem udałem się z kimś bliskim z rodziny w celach biznesowych daleko w Polskę. Podróż przebiegła dość szybko w miarę bez darzeń po za korkami i postojami na odpoczynek. Przyjeżdżając na miejsce ów wspomniana prze zemnie bliska mi osoba postanowiła uraczyć się alkoholem zamiast pracować i pomóc w załadunku towaru by szybko wrócić do bazy no bo przecież weekend!.
    Cóż ludzki mózg jest tak płytki że gdy poczuje woń spirytusu od razu zapala mu się lampka z napisem chlej do bólu chlej na muru!!! 
Mijały godziny a tatuś napity w belę i się zaczęło , gdyż ten typ tak ma jak pijany to wyzywa , leci do bicia,pluje robi z siebie pajaca.
 Uwierzcie lub nie całą drogę przez 2 godziny dowiedziałem się o sobie że nic nie umie , że jestem leniem,idiotą , ciotą i nikim!!!!
Czy Waszym zdaniem tak powinien zachowywać się ojciec w stosunku do kogoś mu bliskiego?
 Cóż następnego dnia po obijany nic nie pamięta jeszcze gorzej szuka kasy , dokumentów szuka winnych ,,,za siniaki ,itp
 Co ja na to.?
Głupich się nie sieje sami się rodzą. Dla mnie Ojciec nigdy nie był i nie będzie autorytetem bo to człowiek dla którego ważniejsza jest mamona od rodziny. To człowiek zakłamany , egoista bez empatii a pomagam mu czasami tak po prostu bo trza coś w sobie ludzkiego mieć.
Czas przeminie wspomnienia pozostaną dla kogoś kto był szowinistyczną , podłą świnią pozostanie ciężkie umieranie w samotności. Lecz tą drogą mój tato sam będzie szedł i mam nadzieję że trafi do piekła.
  Osobowość ta kiedyś umrze odejdzie a na jego grobie pozostanie pusty usypany z piachu kopiec gdzie na tej padoki kwita nie usadzi nikt.
#amen

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021