Ci " wielcy ludzie" im się udało tak śpiewali w zespole Ich Troje w latach 90-tych.
Prawda i wnioski o tych wielkich.
    Był rok 1988 kiedy to losy Polski były pod znakiem zapytanie "byłeś a jesteś czy niewolnikiem Engelsa ,czy też Marksa"wszech obecny Kapitalizm dawał nam Polakom oznaki wszechwładzy a polskie społeczeństwo było przychylne ku protokolaryzmowi.
Wszystko dla dobra społeczeństwa głosili Ci wielcy chociaż mało inteligentni ...Lech Wałęsa mówił do Nas chociaż pamiętam miałem wówczas naście lat lecz wówczas potrafiłem działać w segmentach ekonomicznych jak mało kto mając 13 lat po nadto potoczny handel był dla mnie jak teraz granier na Pleyelu..prosta logika Sprzedaj SIEBIE i to teraz sprawia że znam swe miejsce w rynku znam nisze rynkowe i wiem kiedy to równowaga pobytu i .podaży określa wskaźniki dla inwestycji. Wiem też kiedy i jak zastosować instrumenty rynku by istnieć by nie poddać się fantomom ekonomii.

 Jako 8-letni chłopiec potrafiłem sprzedać owoce,plony dla ośrodków wczasowych LOT=Spała i innych w okolicy mego miejsca urodzenia było ich bardzo dużo. Zobaczcie LOT-Gierek, LOT-Teofilów i LOT-Spała , Ośrodki ZHP-Spała , Ośrodki Wistom itp dit..
 Mając 11 lat posiadałem razem z kolegą Burian swój skup butelek
Dalej złom w latach 1991 leżał po polach nikt nim się nie zajmował
  A dziaś co Wy młodzi potraficie? zarabiacie jeśli tak to na czym? Już wiem mama z tatą dadzą bo są bogaci? a co jak ich zabraknie co wówczas..? Dziś informatyka owszem potrafisz programować?
Znasz system
Znasz środowisko Jawa? i CCC+?
   Młody człowieku w sieci nikt nie jest i nie był Anonimowy!!
Myślisz że pisząc komentarze jeteś anonimowy? Nie znamy Twoje IP komputera,tel,..
Co za czasy zawiść i nienawiść oraz brak empatii!!!
  Sam nie byłem święty
Lecz wartość swą znam.
Rada..
Nauczaj , zdobywaj i szanuj
Nie uznawaj ludzi którzy popierają zło i kłamstwo bowiem Sam w rodzinie ze strony żony to przerabiałem gdy ktoś zarzucił mi stronnictwo!!!
Lecz owo poparcie było słuszne.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021