·        Dariusz Staszek
·        97-221 Rokiciny Kolonia
·        Łaznów 60
·        +48601749938
·        Numer konta:
·        29 8985 0004 0090 0978 5721 0001 Bank Spółdzielczy Rokiciny

2018-10-03
Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wsparcie finansowe , rzeczowe, jakim jest pomoc Mojej rodzinie w ciężkim okresie , ponieważ zachorowałem po raz drugi w ciągu półtora roku na Sepse. W zamian za okazane wsparcie możemy okazać pełen szacunek i podziękowanie.  Jestem otwarty także na zaproponowane przez Państwa sposoby pomocy.
     Wierzę że udzielone przez Państwa wsparcie finansowe umożliwi zrealizowanie zamierzonych inicjatyw i będzie wkładem w rozwój i przyszłość Moich najbliższych czyli córek w wieku siedem i dwanaście lat , które chodzą do szkoły. Zwracam się z Prośba ponieważ leczenie jest drogie i nie zawsze wystarcza nam na bieżące wydatki chociaż by słodycze dla dzieci nie wspomnę o zabawkach i pozostałych rzeczach. Główne przesłanie dotyczy nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia a ja jako Ojciec i głowa rodziny nie wstydzę prosić o Pomoc ludzi , organizacji ,czy też stowarzyszeń i firm.
  Moje słowa nie są próbą wyłudzenia. Osobiście wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższego pisma do Państwa realizacji i celów przetwarzania danych osobowych wg RODO.
Z poważaniem Staszek Dariusz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Ulotność duszy w cieniu opętania przez #cyberszatana.

Z rozmyślań przy kawie

W tym Nowym 2021 # FlashForward2021